AM INTRAT ÎN GURA LEILOR CU O BERE DE LA STAȚIA ROMBEER

 

Imperiul Leilor, emisiunea de la ProTv, este un vis pentru mulți antreprenori.

Sunt puțini, totuși, cei care au ocazia și curajul să se expună. Mai mult decât atât, nu toți ajung cu adevărat să fie văzuți în fața Leilor.

Franciza Stația Rombeer a fost un vis pentru Igor Leșan! Acesta a adus conceptul Stația Rombeer la Imperiul Leilor în 16 martie 2022.

"Participarea la această emisiune a fost complet neplanificată. A venit printr-o invitație, încă din decembrie 2020. A fost acceptată imediat, pentru că a venit la momentul oportun, și se potrivea și cu planul inițial! Doream o scalare rapidă a conceptului Stația RomBeer, și aveam nevoie de un investitor", spune Igor Leșan.

"Franciza Stația RomBeer este un vis la care am lucrat 4 ani, testat încă alți 3, până a ajuns la produsul final: conceptul Stația RomBeer și Franciza Stația RomBeer. Modelul este gândit pe volum de vânzare, iar creșterea de 5-10 magazine pe an era potrivită pentru primii 2 ani de activitate, maxim. Era natural fie urmată, ulterior, de o creștere accelerată de 50-100 de magazine pe an, cu o acoperire națională cât mai mare," explică Igor.

 

CE ESTE STAȚIA ROMBEER?

Magazinul Stația RomBeer acoperă teritorial o rază de 500-1000 m în jurul său, și susține o medie de 30.000 de locuitori. Din acest motiv, conceptul magazinelor "Colecția de bere corectă" este gândit pentru zone cu trafic pietonal, stradal, în cartierele rezidențiale. 

                                                               

"Preselecția a fost un proces rapid, cu puțină pregătire. Am făcut o prezentare normală, similară uneia în fața oricărui viitor francizat, împreuna cu prezentarea noastră unică pe care o facem în fiecare magazin Stația RomBeer pentru fiecare client nou.

Este un moment interesant, plin de informații și gusturi noi, pentru că implică o degustare a berilor, împreună cu descrierea fiecărei categorii. Vă invităm să pășiti pragul oricărui magazin Stația RomBeer și să spuneți că nu știți nimic despre bere! 

Ziua filmării, însă, a fost un moment apare în istoria companiei noastre. Planul nostru pentru participare era atragem un Leu puternic, deschis pentru o colaborare cu nișa noastră de afaceri (bere și produse premium), cu o viziune înclinată spre dezvoltarea națională, care aibă potențial financiar, pentru suma necesară în scopul dezvoltării era de ordinul sutelor de mii de euro.

 

Considerăm participarea noastră una de succes pentru Stația RomBeer. Planurile și calculele noastre făcute pe un capital de 37% din Stația Rombeer au fost realizate. Ne bucurăm am atras investiția dorită pentru 40% din afacerea noastră, cu o diferență de doar 3%.

 

La o primă părere exterioară, era de așteptat că interesul mare pentru Stația Rombeer să vină de la Leul Dragoș Petrescu, fondator al lanțului City Grill Restaurants, un om de afaceri mare în HoReCa. Dar am fost bucuroși de interesul de investiție al domnului Dan Șucu, CEO şi proprietar Mobexpert, unul din cei mai admirați CEO și oameni de afaceri în România. 

 

Vezi IMPRESIILE noastre și pozele din filmarea live:

 

CE ESTE FRANCIZA STAȚIA ROMBEER? 

Stația RomBeer este un magazin specializat doar de bere artizanală la draft, cu îmbuteliere inovatoare direct în magazin pentru consum casnic.

La nivel național, oferă 5 tipuri de franciză: Stația RomBeer 30+, Stația RomBeer Mini, Stația RomBeer Express, Stația RomBeer Mobil, și Stația RomBeer Express-Mobil.

1. Stația RomBeer 30+ - Varianta performantă, atât ca investiție, cât și ca spațiu și gamă de sortimente. Produsele răspund necesității cumpărătorilor: cel puțin 30 de robineți de bere, 9 robineți de vin, kombucha, cafea To Go, bere la sticlă, gamă de produse non alcoolice, snack-uri, tabac și altele.

2. Stația RomBeer Mini - Varianta optimă, atât ca investiție, cât și ca spațiu și gamă de sortimente. Produsele răspund necesității cumpărătorilor: cel puțîn 12 de robineți de bere, 9 robineți de vin, kombucha, cafea To Go, bere la sticlă, gamă de produse non alcoolice, snack-uri, tabac și altele.

3. Stația RomBeer Express - Varianta optimă pentru implementarea în cadrul altor afaceri, precum băcănii, magazine de vinuri, minimarket, tăbăcarii, restaurante, baruri. Capetele de îmbuteliere vor fi amplasate în cadrul spațiilor deja amenajate.

4. Stația RomBeer Mobil - Varianta ideală pentru evenimente, festivaluri, sau locații de interes. Oferim dotarea cu camere frigorifice mobile cu capete de îmbuteliere plasate în cadrul vehiculului.

5. Stația RomBeer Express-Mobil - Varianta ideală pentru terase sau spații deschise, cum ar fi plajele, parcurile, sau evenimentele organizate în aer liber. Este dotat cu camere frigorifice mobile cu capete de îmbuteliere plasate în cadrul teraselor sau spațiilor amenajate. De asemenea, este și varianta cu care ne-am prezentat la Imperiul Leilor.

Am ales să mergem la Imperiul Leilor, cu Franciza Stația RomBeer Express-Mobil, pentru că era cea mai facilă și mobilă formă de prezentare, completă și fidelă, a afacerii noastre." 

 

Vezi prezentarea video despre Franciza RomBeer Mobil.

 

Deși la TV participarea la emisiune a fost scurtată la 14 minute, ziua filmărilor a fost lungă și plină de adrenalină. Igor Leșan, proprietarul Stația RomBeer iși amintește: ”Nu am avut emoții. Am venit pregătit, știam clar ce aveam de făcut. Îmi știu propria afacere, conceptul Francizei și unde vreau să ajung. Echipa de suport care a lucrat cu mine intens timp de 3 zile pregătim întreaga participare, a fost formată din: specialist TV și video, specialist de marketing Și PR, și specialist în suport tehnic. Familia mea, care întodeauna mă susține, nu a fost pe platou, dar știamsunt prezenți acolo alături de mine. A fost o zi incredibilă!"

 

IMPACTUL AȘTEPTAT AL PREZENȚEI STAȚIEI ROMBEER LA IMPERIUL LEILOR A FOST ATINS. AVEM UN INVESTITOR CU O VASTĂ EXPERIENȚĂ ÎN AFACERI, CREDEM ÎN EL ȘI AȘTEPTĂM SĂ ADUCĂ APORTUL SĂU VALOROS ÎN STRATEGIA ȘI MANAGEMENTUL STAȚIEI ROMBEER.  

 

"Postările teaser pe toate rețelele sociale Stația RomBeer au atras câteva sute de aprecieri și mii de vizionări. În primele zile, am primit zeci de telefoane cu felicitări din partea partenerilor, clienților, dar și a oamenilor care doresc să deschidă o Franciză Stația RomBeer în orașul lor, tocmai pentru că au rezonat cu ideea noastră de afacere. Ne bucură mult interesul pentru berea artizanală, ne bucură expunerea brand-ului nostru și a afacerii, suntem pregătiți de muncă și abia așteptam să deschidem câte o franciză Stația Rombeer în fiecare oraș din România."

 

Pentru mai multe detalii despre franciză, luați legătura cu Igor Leșan la franciza.rombeer.ro

Pentru aspectele legate de marketing, luați legătura cu Gabriela Cristea, la adresa de email gabriela@rombeer.ro

 

URMĂREȘTE STAȚIA ROMBEER PE CANALELE SOCIAL MEDIA 

Te invităm să cunosti mai bine Franciza Stația RomBeer și să te asiguri că te-ai abonat la toate canalele noastre! 

Site-ul oficial a francizei Stația RomBeer:

https://franciza.rombeer.ro/

Facebook Franciza Stația RomBeer – apasă Like  / Follow 

https://www.facebook.com/Franciza-Statia-RomBeer

Facebook Franciza RomBeer Express – apasă Like  / Follow 

https://www.facebook.com/francizaRomBeeRexpress

Facebook Franciza RomBeer Mobil – apasă Like  / Follow 

https://www.facebook.com/francizaRomBeeRmobil

Instagram Franciza Stația RomBeer – apasă Follow 

https://instagram.com/statiarombeer 

Telegram Franciza Statia RomBeer – apasă Join / Intra 

https://t.me/+23vYMVMKCOwwZTI8

Youtube Franciza RomBeer – apasă Subscribe  

https://youtube.com/channel/UCzU5OiiZaDLaBYKIiwWzGkQ

Site-ul oficial al magazinelor Stația RomBeer:

www.rombeer.ro

Facebook Stația RomBeer:

https://www.facebook.com/statiarombeer/ 

Instagram Stația RomBeer:

https://www.instagram.com/statiarombeer/

Telegram Stația RomBeer

https://t.me/statiarombeer

FĂ O SCURTĂ VIZITĂ VIRTUALĂ ÎN MAGAZINUL STAȚIA ROMBEER: 

 

În prezent, Stația RomBeer reprezintă 25 de magazine la nivel național cu sediul principal în București.